SANUS

KLUB RODITELJA DJECE OBOLJELE I LIJEČENE OD MALIGNIH BOLESTI

Glavni izbornik

 

 

 

O udruzi

Udrugu SANUS 1990. godine osnovali su roditelji s ciljem da se pomogne njihovoj djeci, oboljeloj od malignih bolesti. Udruga pomaže djeci i njihovim obiteljima da izdrže tešku situaciju u kojoj se nalaze. Također, organizira razne aktivnosti za djecu i njihove obitelji kako bi im pomogla u oporavku. Sanus s ljubavlju okuplja 145 roditelja oboljele djece od malignih bolesti. Kroz uporan rad promiče se razumijevanje i tolearncija, nesebičnost i uzajamna pomoć. Sanus je međunarodna članica međunarodne organizacije ICCCPO.

Projekti / aktivnosti

  • Psihosocijalna rehabilitacija djece oboljele i liječene od malignih bolesti
  • Savjetovališta za obitelji djece oboljele od karcinoma
  • Psihosocijalna podrška obiteljima djece umrle od maligne bolesti
  • Klub DDK "SANUS" - prikupljanje krvi za potrebe oboljele djece odjela dječje hematologije svaka 3 mjeseca
  • Tradicionalni godišnji maskembal namijenjen djeci odjela pedijatrije i hematologije u KB Split...

 

 

 

 

Novosti 2016

Okupljajući našu djecu koja su jako kreativna sa većom grupom realizirat ćemo u idućem tjednu likovnu radionicu oslikavanje košara koju će voditi prof. Ivana Raos, čiji je pokrovitelj firma „Lovrinac“.

Kroz suradnju sa Volonterskim centrom ove godine ćemo povodom Međunarodnog dana volontera obilježiti ovu manifestaciju u Hrvatskom narodnom kazalištu 05.12. gdje ćemo se zahvaliti našim volonterima kao i podržavateljima udruge.

U ovim teškim vremenima nastojali smo animirati naše dugogodišnje donatore da bi djeci pred blagdane pripremili skromne male paketiće kojima bi obilježili blagdane.

Dogovor sa Kazalištem lutaka vezano za blagdansku predstavu za malene naše udruge koja će se realizirati 29.11. u 10:30 sati u Kazalištu lutaka. Naša djeca maleni posebno vole ove predstave. Jako smo zahvalni upravi Kazališta lutaka što nas godinama u predblagdansko vrijeme uvijek uvrste te daruju predstavu za radost naše djece u predblagdansko vrijeme. Djeca će osim što će vidjeti predstavu imati prilike i družiti se sa glumcima poslije. Tako to rade prijatelji, a oni su naši već godinama te nam daruju svoju ljubav vrijeme i nikad ne zaborave našu djecu.

Koordinacija s roditeljima kroz stanove kao i posjete djeci i roditeljima na odjelu.

Sudjelovali smo 07.10. u Zagrebu na simpoziju o pedijatrijskoj palijativnoj skrbi gdje smo radili naše udruge zajedno sa strukom posebno našim onkolozima koji liječe našu djecu na kreiranju zajedničke strategije koja bi trebala ove godine saživjeti u našoj domovini. Udruženi svi zajedno svak sa svojim obolom da pridonese ostvarenju ovog davnog sna nas roditelja. Zahvalni smo našem medicinskom osoblju koje nesebično zajedno s nama i našim ministarstvom će doći do cilja da se ovo završi.

Koordinacija s roditeljima kroz stanove kao i posjete djeci i roditeljima na odjelu.

Kroz dobru suradnju sa Udrugom savezom kuhara Split dogovorili smo da nam se odazovu jednom humanitarnom akcijom kako bi i na taj način dalje pomagali našoj bolnici klinici, a prvenstveno odjelu Zavoda za onkologiju i hematologiju gdje se liječe naša djeca. Cilj te akcije bio bi nabava novih infuziomata i još nekih određenih potreba na odjelu. Akcija je osmišljena kao humanitarna večera gdje bi sudjelovali najbolji kuhari članovi saveza kao i njihovi prijatelji te bi zajedno pokušali animirati što više ljudi dobre volje da se odazovu i pomognu akciju. Tim povodom 03.10. napravljen je sastanak sa novim ravnateljom KBC-a i pomoćnicima koji su prihvatili akciju i nadamo se da će ona saživjeti i donijeti dobre rezultate, a nama radost da i dalje kao roditelji činimo sve da našoj djeci na liječenju bude što ugodnije i bezbolnije liječenje dok su u bolnici.

Gajeći dobru suradnju sa MUP-om Makarska koji svaku godinu sudjeluju na radionicama s našom djecom iz mreže kroz kamp te ih educiraju i uče na što smo im jako zahvalni povodom njihovog zaštitnika Sv. Mihovila uputili smo im našu iskrenu čestitku.

Koordinacija s roditeljima kroz stanove kao i posjete djeci i roditeljima na odjelu.

Napravljen sastanak 07.9. na nivou naše uprave klinike KBC-a Split gdje se još jednom ukazalo na veliku potrebu da se ovakav jedan projekt u Splitu konačno riješi kao i na nivou svih onkoloških odjela kroz Hrvatsku. Radi problema palijativne skrbi na pedijatrijskim odjelima naša udruga bori se i zalaže za realizaciju još od 2005.g. u suradnji sa Udrugom za palijativnu skrb u Splitu i Zagrebu.
Lobiranje kod Centra za socijalnu skrb i HZZO-a vezano za ostvarenje prava za nekoliko obitelji

Slanje zamolnica za prikupljanje sredstava za rad udruge.

Sastanak u upravi KBC-a sa ravnateljem i predstavnicima klinike radi poboljšanja uvjeta boravka djece prehrane itd.

Sa gradom Zagrebom dogovarali posjet naše djece Zagrebu kao što smo to činili ranijih godina. Prijavili smo se na javni poziv. Željeli smo da djeci kroz i ovaj posjet omogućimo kroz zajedničko druženje nadomjestak dijela kampa kojeg ovu godinu nisu imali jer je jako bitno radi njihovog psihološkog osnaženja.

Tokom 08. mjeseca koordinacija s roditeljima kroz stanove kao i posjete djeci i roditeljima na odjelu.

Koordinacija s roditeljima kroz stanove kao i posjete djeci i roditeljima na odjelu. U stanu za roditelje u Splitu imali smo mala renoviranja te smo zahvalni firmi „Miljak građenje“ i „Tendiko“ koji su obavili potrebne radove i adaptaciju.

21.06. sastavljanje popisa djece koja će ići na izlet u Zadar gdje će se dogovarati sa obiteljima. Kontakti roditelji u Zagrebu. Pripreme za osmišljavanje programa za novi natječaj Ministarstva zdravlja ( kampove i radionice ) kao i planirani sastanci sa izvoditeljima radionica. U dogovoru sa Gradom Zadrom učinjena je rezervacija prijevoza za djecu vezano za izlet.

Od 02.01. do 10.01.2016. realiziran je kamp zimski za djecu u Makarskoj u hotelu „Park“ kroz program Ministarstva zdravstva. Sreća radost zajedništva jedan predivan odmor uz bezbrižnost osnaženost prijateljstva uz stručni nadzor tima kao i roditelja volontera svakom djetetu će sigurno ostati u lijepom sijećanju, a nama kao udruzi ponos da toliki bezbroj godina za redom širimo ljubav širom Hrvatske i vraćamo osmijeh na lica naše djece i naših obitelji. Na kraju kampa njihove popunjene ankete sve govore.

23.12.2016. rad na organizaciji kampa tehničke pripreme kontakti dogovori sa obiteljima članovima udruge kao i iz Republike Hrvatske, sastanak sa stručnim timom te finalni dogovori za odlazak djece na zimski odmor.

22.12.2016. održana godišnja Skupština udruge kao i podjela božićnih paketića. Posjeta djeci odjela.

20.12.2016. pripreme za prikupljanje donacija za božićne paketiće koje smo realizirali pomoću firma „Tommy“, „Studenac“i „Kraš“.

16. 12.2016. sudjelovali smo tradicionalno na božićnom domjenku HRM u Lori i primili donaciju za podršku radu naše udruge. Iskreno se zahvaljujemo na dugogodišnjoj prekrasnoj suradnji ljubavi i pomoći svim pripadnicima HRM za njihovo veliko humano srce prema našoj udruzi. Rad na pripremi kampa pokrovitelj Ministarstvo zdravstva. Okupljanje stručnog tima dogovori sa hotelom „Park“ u Makarskoj. Održan sastanak Upravnog i Nadzornog odbora udruge.

15.12.2016. sudjelovanje na tribini u KBC-u na temi razrade strategije za realizaciju palijativne skrbi u Splitu na poziv Udruge za palijativnu skrb uz aktivno sudjelovanje sa konkretnim prijedlozima vezano za pedijatrijsku palijativu u KBC-u.

14.12. Club Vanilla organizirao je večer za našu udrugu gdje su nastupali naši poznati izvođači i prijatelji udruge – počasni članovi klapa HRM, gđa Zorica Konđa, Guiliano, Pero Panjković, Milan Terze i Ivana Orlić. Voditelj je bio Denis Šabić. Iako nije bio veliki odaziv zahvaljujemo se od srca svima njima kao i organizatoru jer su iskazali ljubav i veliko srce te podržali rad naše udruge.

09.12.2016. suradnjom sa TV Novom, a posredstvom emisije Tvoje lice zvuči poznato potvrđeno nam je da ćemo dobiti donaciju.

08.12.2016. dobili ugovor vezano za program kampova i susreta  od Ministarstva zdravstva.

07.12.2016. posjeta čelnih ljudi županije povodom božićnih blagdana u udruzi te prijem donacije. U popodnevnim satima  kroz suradnju sa Kazalištem lutaka na radost naših najmlađih realizirana je božićna predstava „Bijele kočije“.

05.12.2016. sastanak Upravnog i Nadzornog odbora vezano za pripremu godišnje Skupštine.

29.11.2016. rad na pripremi božićnih susreta realizacije predstave za malene udruge te pripreme za zimski odmor – kamp u Makarskoj

20.06.2016. kontakti sa protokolom Grada Zadra radi djece, g. Grdovićem. Izašao natječaj Ministarstva zdravlja za nadolazeće razdoblje. Intervencija za jednog našeg momka na stariju onkologiju te povezivanje sa liječnicima, prijateljima udruge.

17.06. rad na prikupljanju sredstava za redovan rad udruge. Pripreme za završna izvješća za Ministarstvo zdravlja za 2016.g.

16.06. uključivanje nove obitelji nakon sastanka u bolnici uz upoznavanje o udruzi. Slanje zamolnica i rad na prikupljanju sredstava za redovan rad udruge. Dogovori sa protokolom Grada Zadra vezano za program za djecu – posjete muzejima i znamenitostima Zadra te kompletnog programa za susret u gradu.

15.06. slanje HEP-u i Plinari o potrošnji za stan za roditelje u Zagrebu. Pripreme programa za Zadar. U popodnevnim satima posjeta odjelu djeci i roditeljima te sastanak sa roditeljima. Dobili smo poziv u ime Hrvatskog liječničkog zbora, Sekcije za pedijatrijsku palijativnu skrb Hrvatskog društva za palijativnu medicinu te Hrvatskog pedijatrijskog društva, za 2. Simpozij o pedijatrijskoj palijativnoj skrbi s međunarodnim sudjelovanjem koji će se održati 07. listopada 2016. u prostorijama Hrvatskog liječničkog zbora povodom Svjetskog dana hospicija i palijativne skrbi.

13.06. kontakti roditelji na odjelu te dogovor za posjetu. Odrada određenih izvješća vezanih za donacije te zatvaranje istih. Slanje evaluacijskog upitnika Uredu za udruge za Dane otvorenih vrata udruga. Kontakti sa Gradom Zadrom pročelnikom za socijalnu skrb i zdravstvenu zaštitu. Kontakti sa g. Grdovićem te dogovor termina i datuma za susret.

10.06. dogovori sa ljudima iz Predsjedništva i Nadzornog odbora vezano za prijedloge ove akcije kao i obavijesti za odlazak djece u Zadar kao i stanje za stanove za roditelje.

09.06 kontakti sa roditeljima na odjelu. Dobili smo odgovor od Saveza kuhara vezano za sastanak koji smo prethodno s njima imali da bismo mogli planirati u 10-om mjesecu jednu humanitarnu večeru za potrebe našeg odjela u KBC-u. Čim se oformi novo tijelo upravljanja u KBC-u učinit ćemo sastanak s njima i klinikom te ponuditi mogućnost prikupljanja ovih sredstava da bi se pronašao prostor za uređenje i saživljavanje dugo očekivanog hospicija. Smatramo da bi ovim činom udruga uspjela u zajedništvu realizirati i ovaj san prijeko potreban ovakvoj klinici. Zahvaljujemo se Savezu kuhara te vjerujemo da ćemo surađivati u narednom periodu za dobro djece koja se nalaze na odjelu.

08.06. Gradu Splitu zahtjev za daljnje financiranje za režije stanova za roditelje. Pitanje rješavanja dječjeg hospicija koji se traži od 2005.g. sa strane naše udruge da saživi u KBC-u uputiti na ravnateljstvo te proraditi na istom radi potreba djece koja nažalost se nađu u terminalnoj fazi. Pronaći zajedničke načine sa klinikom i upravom da bi to riješili u narednom periodu.

07.06. prihvat novih roditelja na odjelu u Splitu. Kontakti te upućen dopis DUDI-u radi konačnog rješenja pitanja prostorija u R. Boškovića. Lobiranje za jedno naše dijete za kontrolu u KBC..

06.06. poziv agencija „Sjaj sunca“ za čišćenje stana u Splitu za roditelje nakon radova i popravaka koje smo radili. Kontakt i zamolba prema agenciji „Sjaj sunca“ da li bi nam mogli pomoći za čišćenje što je prihvaćeno i odrađeno 07.06. te se zahvaljujemo gđi Hajdi na ukazanoj pomoći i ljubavi.

03.06. nova obitelj odlazi u Zagreb. Dogovori s ostalima radi smještaja. Slanje struje i plina HEP-u i Plinari Zagreb o stanju potrošnje.

01.06. kontakti roditelji u stanu u Zagrebu kao i na odjelu. Priprema projekata za slijedeća razdoblja.

31.05. čestitka Gradu Zagrebu za Dan grada te zahvala za dugogodišnju suradnju. Pospremanje ureda.

30.05. po natječaju Lovrinac za radionice za djecu, dobili 3.000,00 kn. Kontakti sa Gradom Zadrom ugovaranje čim završi škola da će djeca doći u posjetu. Kontakti obitelji za djecu koja su planirana za izlet ( većinom djeca koja redovito koriste kampove stabilna).

27.05. pospremanje prostorije i dokumenata nakon provedenih otvorenih vrata udruge. Kontakti roditelji u Zagrebu.

25.05. prihvat gostiju tokom dana. Otvaranje kreativne izložbe radova naše djece svima da vide s kolikom ljubavlju kroz zajedništvo mogu učiniti. Posjetila nas je i HTV koja je obilježila cijelu izložbu kao i goste u popodnevnim satima. Posjetili su nas čelni ljudi splitskog ogranka HDZ-a i ogranka „Katarina Zrinski“ te Obiteljskog centra. Neki od njih su i gradski vjećnici te smo imali priliku ukazati im na probleme s kojima se suočavamo, a isti su i u Saboru RH te je dobro da smo ih upoznali sa problematikom udruge kao što je naša. Sve u svemu zadovoljni smo sa realizacijom provedenog programa gdje se pokazalo po utiscima ljudi koji su nas posjetili da su naša djeca posebna da rade izvanredne unikatne stvari i da platna koja su oslikali kao i knjiga koja je bila promovirana na izložbi sve govore koliko se s njima radi.

24.05. kontakti s roditeljima na odjelu. Prihvat posjetitelja koji su se odazvali da posjete našu udrugu. U popodnevnim satima realizacija likovne radionice sa našom djecom oslikavanje košara gdje su djeca uz profesoricu s radošću oslikavala košare i iskazala svu svoju kreativnost.

23.05. realizacija manifestacije otvorenih vrata udruge, prihvat posjetitelja. U popodnevnim satima predavanje psihologice Mirjane Nazor, na temu „Birajmo roditeljske bitke“ koje je otvorenog tipa za sve posjetitelje koji žele posjetiti našu udrugu kao i naše obitelji. Lijepo i veoma poučno predavanje te zajedničko druženje svih sudionika poslije njega.

20.05. slanje medijima poziva uz zamolbu tisku i radio postajama da nam češće objavljuju obavijesti za trodnevno događanje otvorenih vrata udruga. Pozivi prijateljima udruge da nas posjete i institucijama s kojima surađujemo. Postavljanje izložbe radova djece za širu javnost i sređivanje prostora.

18.-19.05. u stanu u Zagrebu prihvat nove obitelji. Kontakti sa roditeljima na odjelu. Zamolba za malom donacijom vode i sokova za osvježenje firmi „Ba-com“ kao i Babiću za suhe kolačiće za prezentaciju otvorenih vrata udruga za posjetitelje kao i za našu djecu za radionicu. Zvanje obitelji na događanja kao i pozivanje djece za likovnu radionicu.

17.05. rad na prikupljanju sredstava za redovan rad udruge. Pripreme za osmišljavanje aktivnosti za novi natječaj za kamp.

16.05. kontakti sa Gradom Zadrom te dogovori za susret djece s njima. Također smo organizirali u dogovoru sa g. Mladenom Grdovićem kad budemo u Zadru i druženje s njime za radost naše djece.

13.05. dobili smo potvrdno od gđe Nazor za datum edukacije kao i temu „Birajmo roditeljske bitke“ kao i potvrdu prof. Raos za likovnu radionicu s djecom.

 12.05. Donacija Grada Dubrovnika za radionice za djecu u narednom razdoblju. Nova obitelj ide u Zagreb papirologija i upute. Kontakti s roditeljima koji su u Zagrebu. Pisanje anketa za program otovorenih vrata udruga. Obavijesti za medije (tisak, radija, TV) i širu javnost te pripreme za odradu likovne radionice s djecom.

11.05. HEP-u i Plinari u Zagrebu poslane obavijesti o stanju potrošnje. U stanu za roditelje u Splitu nakon popravaka realizirano bojanje i uređenje nakon postavljanja prozora ( „Miljak građenje“ kojima se zahvaljujemo).

09. i 10.05. kontakti roditelji u Zagrebu vezano za raspored smještaja jer ih je više. Rad na prikupljanju sredstava za redovan rad udruge.

04. i 05.05. čestitka vatrogascima Makarske prigodom obilježavanje njihovog dana. Zahvala za dugogodišnju suradnju i pruženu radost našoj djeci kroz zimske kampove boravka u Makarskoj. Čestitka KBC-u novom ravnatelju dr. Jukiću. Kontakti s roditeljima na odjelu. Pripreme za okupljanje djece za likovnu radionicu te dogovori s njima. Posjete odjelu i sastanak s roditeljima.

 03.05. nova obitelj odlazi u Zagreb odrada papirologije, upute te dogovori sa roditeljima koji su već u stanu. Pisanje projekta za natječaj firme „Lovrinac“ za male potpore radionice za djecu. Prikupljanje papirologije.

 02.05.2016. vezano za rješavanje problema u KBC-u parkirna mjesta za roditelje, pitanje prehrane djece i dr. planiramo zakazati sastanak sa novim ljudima i novim rukovodstvom koje bude postavljeno za nastavak suradnje i poboljšanja uvjeta na odjelu. Lobiranje za jednu našu obitelj na hematologiji za odrasle vezano za pretrage i požurivanje da bi se odradila kontrola koja je u toku. Sredili i obavijestili obitelj.

27.- 28.04. kontakti sa HZZO-om Zagreb vezano za jednu našu obitelj kao i onkologiju za odrasle radi našeg momka koji je postao punoljetan te više ne pripada našem Zavodu za djecu. Povezivanje obitelji sa hematologom prijateljem udruge da ubuduće vodi našeg momka. Kontakti s roditeljima na odjelu. Smještaj nove obitelji u stan u Zagreb. Pospremanje prostorija udruge u R. Boškovića te pripreme materijala za otvorena vrata udruga.

25.- 26.04. sastanak sa g-đom Nazor uz dogovor i temu predavanja. Obavještavanje članova Predsjedništva te dogovori. Pozivi djeci i obiteljima. Kontakt s profesoricom za likovni, Ivanom Raos za potvrdu učestvovanja u programu.

 21.- 23.04. iz Ureda za udruge dobili smo poziv za sudjelovanje na Danima otvorenih vrata udruga. Osmišljavanje i pisanje programa te kontakti s osobama koje želimo uključiti osim naše djece kroz ovaj program. Plan programa bi bio edukativno predavanje za roditelje i posjetitelje udruge, likovna kreativna radionica sa našom djecom ( oslikavanje košara sa našom djecom ) te postavljanje izložbe dječjih radova nastalih kroz radionice i prethodne kampove.

20.04. sređivanje za dvije obitelji kod rješavanja socijalne skrbi i HZZO-a, lobiranje za prava koja im pripadaju. Slanje dopisa za prikupljanje sredstava za redovan rad udruge.

19.04. kontakti sa HEP i Plinarstvo u Zagrebu vezano za režije stana za roditelje. Slanje potrebne dokumentacije za produživanje ugovora kao korisnika. Kontakti roditelji na odjelu.

18.04. nova obitelj odlazi za Zagreb, sređivanje dokumentacije, upute. U stanu u Splitu učinjeni radovi. Kontakti sa Gradom Zadrom te dogovori za buduću posjetu. Rad na izvješćima.

15.04. rad na prikupljanju sredstava za redovan rad udruge. Kontakti sa roditeljima u Zagrebu i odjelu u Splitu.

14.04. održali smo sastanak sa Savezom dalmatinskih kuhara. Izložili smo potrebe, uručili našu knjigu te opisali u kratkim crtama što smo sve na odjelu i klinici uspjeli ostvariti.

13.04. na poziv hotela „Park“ da promoviramo udrugu na manifestaciji Dana vinara bili smo na sastanku sa direktorom hotela. Isto tako stupili smo u kontakt sa Savezom dalmatinskih kuhara te zakazali sastanak za otvaranje jedne dobre suradnje s njima.

11. i 12.04. na Transfuziji KBC-a Split u suradnji sa HCK Split bilo je prikupljanje krvi za djecu našeg odjela. Slanje zamolnica za redovan rad udruge raznim institucijama. Kontakti sa novim roditeljima na odjelu.

 09. i 10.04. otvorili smo izložbu dječjih radova, oslikana platna iz prethodnih kampova u sklopu Sajma nakita u Lori. Ujedno smo promovirali i knjigu „Moja priča“ te podjelili mnogo materijala propagandnih.

06.-08.04. Zahvaljujući firmi Endiko gosp. Knezovića u stanu za roditelje u Splitu organizirana je zamjena prozora. Pripremali smo izložbu radova koja će biti u Lori u sklopu Sajma nakita.

04. i 05.04. pisanje dopisa Gradu Zadru za ranije planirani izlet i prijem djece kod gradonačelnika. Sastanak sa organizatorima Sajma nakita koji će se održati u Lori da bi u sklopu mi postavili izložbu dječjih radova za posjetitelje te uz nju promociju udruge. Kroz dobru suradnju sa Kazalištem lutaka realizirali smo lutkarsku predstavu za djecu naše udruge. Obavijest obiteljima. Organizirali smo godišnji servis vozila udruge sa PSC Dalmacija. Kontakti sa roditeljima u stanu u Zagrebu.

01.04. rad na organizaciji prikupljanja dokumentacije za vozilo udruge (Eurodaus, Županijska uprava za ceste, Croatia osiguranje itd. – za novu registraciju vozila). Sastanak u bolnici sa roditeljima novooboljele djece i prihvat novih roditelja uz informacije o pravima koja mogu ostvariti. Psihološka potpora roditelja sa iskustvom.

30. i 31.3.2016.g. prihvat anketa od obitelji djece sa odmora iz Dubrovnika. Sastanak sa firmom „Miljak građenje“za realizaciju popravaka u stanu za roditelje u Splitu. Kontakti i pripreme za registraciju vozila udruge. Isto tako kontakti sa DUDI -em vezano za prostore udruge u R. Boškovića 13 da nam konačno pored tolikog urgiranja i dokumentacije izdaju rješenje kakvo zaslužujemo.